Szablon przygotowany przez Scar

14 paź 2015

Wstęp

Czym tak właściwie jest samotność?
Dla każdego z nas ma ona inne znaczenie.
Jedni ją kochają, bo czują się w niej bezpieczni, a innych zabija od środka.
Osobiście należę do tej pierwszej grupy. Od kiedy pamiętam nikt nie zwracał na mnie uwagi. Wszyscy uważali mnie za szarą myszkę, która chowa się po kątach i do nikogo się nie odzywa. Stałam się pośmiewiskiem w całej klasie i obiektem głupich żartów. Często wracałam do domu zapłakana ale z czasem przywykłam. Pogodziłam się z tym, że nie będę miała przyjaciół czy kochającego chłopaka. Samotność stała się moim jedynym przyjacielem. 
Przegrałam z nią. Jednak teraz buduję wszystko od nowa, wszystko się zmieniło tu w liceum.

Czy on chłopak z tajemniczą przeszłością i mroczną teraźniejszością pomoże jej i zdobędzie jej zaufanie czy zniszczy ją do końca?

-------------
Cześć ! :)
O to taki mały wstęp do mojego dzieła "Dark Soul". Pierwszy rozdział już nie długo i tam dowiecie się czegoś więcej o głównej bohaterce. Praca nie jest tłumaczeniem.
Mam nadzieję, że spodoba wam się ten fanfiction i wzbudziłam troszkę waszą ciekawość :)
Miłej nocy xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harmonogram